Interviu cu profesor Adriana Alionte, fondator ?i director Shakespeare School:
?Povestea Shakespeare School a ?nceput ?n 2002 cu doar c?teva zeci de cursan?i ?i 2 angaja?i, dar cu mult entuziasm ?i cu dorin?a imens? de a crea un mediu ?n care engleza s? se ?nve?e eficient ?i cu pl?cere, un loc ?n care cursan?ii s? fie trata?i cu c?ldur?, s? fie ?ncuraja?i ?i pre?ui?i.
Mi-a fost al?turi ?nc? de la ?nceput fiica ?i ?n prezent asociata mea, Irina Alionte, care a adus al?turi de experien?a mea de profesor spiritul proasp?t, novator ?i creativ al tinere?ii. Primul pas a fost acela de a da un nume proiectului nostru. Ea a fost cea care mi-a spus ?dac? liceul meu poart? numele unui scriitor rom?n faimos,de ce nu am da acestei ?coli numele unui scriitor englez faimos. ?n fond, aici copiii vor ?nv??a limba lui Shakespeare?.
Bugetul de promovare era foarte limitat, a?adar am creat un flyer simplu, xeroxat, iar fiica mea ?i-a solicitat colegii de clas? s? o sprijine pro-bono ?n distribuirea acestor flyere ?n ?coli din Bucure?ti. A fost, de altfel, prima noastr? campanie de promovare, ?n prima zi de ?coal?, ?n septembrie 2002. Am pornit modest, cu o m?n? de copii, ?i visam la momentul ?n care vom avea 100 de cursan?i. Acest moment nu s-a l?sat prea mult a?teptat, c?ci la ?nceputul celui de-al doilea an am atins acest obiectiv ?i ?n continuare num?rul de copii s-a dublat de la un la altul. Modul de promovare nu a fost ?n niciun caz reprezentat de campanii de marketing costisi?toare ci pur ?i simplu de word-of-mouth, recomand?rile venite din partea p?rin?ilor ?i cursan?ilor mul?umi?i.?
Interviu realizat de Maria Niculescu, ap?rut ?n revista Business Woman Magazine nr. 40
Puteti citi articolul integral AICI.